Scapa de durerile calcaielor

help-for-heel-pain_full_article_verticalDurerile provocate de tocuri sunt in general rezultatul biomecanicii gresite (mersul incomod si anormal) care plaseaza prea mult stres pe osul calcaiului si pe tesuturile moi atasate de el. Stresul poate rezulta si din rani, vanatai aparute in timpul mersului, a alergatului, a saritului pe suprafete dure; incaltamintea prost creata sau supragreutatea mai pot fi motive ale durerilor de calcaie. Durerile de obicei sunt de doua tipuri: durerea sub calcaie si durerea in spatele calcaielor.

Durerile sub calcaie.

Este posibil sa ai tesuturile inflamate in talpa de la anumite lucruri. Vanatai cauzate de pietre – cand calci pe un obiect tare precum o piatra, poti sa iti invinetesti calcaiul fara sa se vada colorat, dar durerea trece gradual. Prea mult jogging si sariturile pot inflama tesutul conjunctiv care leaga osul calcaiului de baza degetelor. Durerea se centreaza sub calcai si poate fi usoara la inceput, dar apare la primii pasi dupa o noapte de odihna. E posibil sa ai nevoie de exercitii speciale, sa iei medicamente pentru a reduce umflaturile si sa porti un burete in calcaiul pantofului. Un depozit de calciu – se formeaza in urma durerii descrise mai sus, cand continua prea mult si se formeaza un depozit de calciu unde tesutul conjunctiv se leaga de osul calcaiului. Doctorul poate sa faca o radiografie pentru a vedea forma osului, care poate varia in marime. Tratamentul este de obicei acelasi ca si pentru afectiunea tesutului conjunctiv: odihna pana durerea se pierde, exercitii speciale de intindere si buretei moi in interiorul pantofilor.

Durerea in spatele calcaiului.

Daca ai o durere in spatele calcaiului, e posibil sa fie inflamata zona unde tendonul lui Ahile intra in osul calcaiului. Oamenii adesea patesc asa ceva cand alearga prea mult si poarta pantofi sport care se rod in spatele calcaiului. Durerea se poate instala usor in timp, cauzand ingrosarea pielii, inrosirea si umflarea ei. Durerea apare cand te odihnesti pentru un timp si incepi iar o activitate. E posibil sa ai nevoie de o radiografie.

Cateva exercitii pentru tendonul lui Ahile:

Ridica-te pe varfuri pentru a intinde tendonul lui Ahile si tesutul conjunctiv. In timp ce stai pe scaun, ridica un prosop de pe jos cu degetele de la picioare. Intinde-ti muschii picioarelor stand pe marginea unei trepte si ridicand cat poti de mult pe varfuri. Relaxeaza-te apoi. Mergi doar pe varfuri, apoi doar pe calcaie pentru intretinere. Mergi sau alearga cu talpile goale de cate ori ai ocazia.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ultimele articole