Cum sa ai sani fermi

Cum sa ai sani fermi

E minunat ca cei care se ocupa de domeniul exercitiilor fizice au combinat miscarile într-un mod atât de inteligent încât sa se preteze pentru fiecare parte a corpului. Specialistii cu combinat cunostintele lor cu maiestria ca sa ne ofere noua game specifice de antrenamente în functie de nevoile noastre specifice.

Cred ca de cele mai multe ori noi femeile suntem atât de obsedate de a avea un abdomen plat si niste solduri apetisante încât uitam cât de important este sa acordam un minim de atentie aspectului care ne evidentiaza de obicei statutul de femei:

bustul. Este ceea ce atrage atentia în primul rând asa ca avem obligatia sa mentinem aceasta zona atât de expusa în forma, astfel încât reactia celor care observa sa fie de încântare si admiratie si nu de dezgust.

Trebuie sa avem grija sa ne pastram mereu pozitia corpului dreapta, cu umerii trasi înapoi si capul sus. Iar pentru ca aceasta pozitie sa dezvaluie mereu un bust fermiata câteva exercitii pe care îti recomand sa le faci în sedintele tale de gimnastica pentru a iti intari sanii si zona pieptului:
1. Aseaza-te cu fata în jos spijinindu-te pe palme si genunchi încrucisând gleznele; arcuieste spatele bagând barbia în piept; mentine pozitia timp de câteva secunde apoi revino la stadiul de la care ai pornit; repeta miscarea de câteva ori;
2. Culca-te pe spate cu picioarele întinse; foloseste doua gantere sau doua peturi cu apa (tu decizi greutatea) pe care sa le ridici apropiind bratele unul de altul deasupra pieptului; apoi lasa-ti bratele pe sol; repeta de câteva ori miscarea usor fara miscari bruste si fara sa te grabesti;
3. Ia un prosop mai mare si mai rezistent pe care sa îl rulezi; trage cât poti de tare de capetele sale; ai grija sa folosesti aceeasi forta în ambele brate; relaxeaza-te si trage din nou;
4. Stai în picioare, cu picioarele departate; foloseste din nou ganterele pe care sa le ridici alternativ tinând bratele pe lânga corp si îndoind coatele aducând antebratul înspre barbie;
5. Tot cu ajutorul ganterelor întinde alternativ bratele în fata efectuând niste miscari cu tenta de arte martiale;
6. Ridica lateral bratele în care tii gantere, mentinându-le paralel cu solul; lasa-le din nou pe lânga corp si apoi repeta miscarea cu ambele brate în acelasi timp.
7. Ridica bratele în care tii greutati sus deasupra capului executând miscari asemanatoare celor ridicarii de haltere.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ultimele articole