Regim sanatos de Sarbatori

Regim sanatos de Sarbatori

Cum sa facem sa mancam bunatatile specifice sarbatorilor, insa fara a ne periclita sanatatea si fara sa ne confruntam cu nedoritul surplus de kilograme?

In cazul exceselor alimentare, dupa Sarbatori, tonusul sregim-sanatos-de-sarbatorianatatii scade, oboseala se resimte mai accentuat, iar kilogramele se depun ‘in secret’.

Sfaturi pentru un regim sanatos de Sarbatori :

1. Mancati cu moderatie. Consumati cu moderatie mai ales acele produse traditionale din carne de porc grasa, care provoca mai multe riscuri pentru sanatate: contin foarte multe grasimi, care duc la cresterea colesterolului “rau” din sange (LDL), dar si la riscul bolilor cardio-vasculare, a infarctului, accidentelor vasculare cerebrale etc. Totodata, poate fi infectata cu Trichinela. Gustati, dar nu consumati doar aceste alimente.

2. Consumul de alcool. In perioadele Sarbatorilor, intotdeauna consumul de alcool creste. Digestia este ingreunata, functiile hepatice de asemenea. Incercati sa consumati cu moderatie sau sa alegeti bauturi cu concentratii mai mici de alcool, recomanda Healthy.

3. Alte preparate. Incercati si alte preparate, spre exemplu cele din peste sau carne de pui, chiar daca nu fac parte din mancarea traditionala. Spre exemplu un pui la cuptor cu sos de vin alb poate fi delicios. Incercati salatele, dar pe cele cu un continut mai sarac in sosuri si maioneze.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ultimele articole