Cum sa ai si tu talie de invidiat

Cum sa ai si tu talie de invidiat



Daca inca mai ai probleme cu silueta continua sa faci exercitii fizice!
talie-fitness-corp-frumusete-muschi-abdomen-exercitiu-fizic
Alearga timp de 2-3 minute la inceputul sedintei pentru a-ti incalzi muschii. Fa 4-5 exercitii cu greutatile pentru flexibilitate. Talia ta va fi mai subtire cu 4-5 cm in numai 2 saptamani.

Pasul mare
Ridica-te. Departeaza picioarele la acelasi nivel cu umerii si indoaie genunchii putin. Paseste cu piciorul drept apoi ridica cat de sus poti piciorul stang. Muschii spatelui si ai abdomenului se vor intari! Ridica mainile in acelasi timp cu piciorul. Apoi repeta pentru piciorul drept. Ar trebui sa faci doua seturi la fiecare 30 de pasi.

Balansul picioarelor

Stai dreapta si suge burta. Balanseaza piciorul drept in spate cat de mult poti. Nu te grabi. Fa acest lucru incet. Schimba piciorul dupa 15 balansuri. Iti antrenezi muschii abdominali oblici, fesele si partea din spate a soldurilor.

Aseaza-te

Stai jos si intersecteza picioarele. Abdomenul, fesele si spatele sunt incordate. Mentine spatele si capul drepte. Incearca ca iti apropii genunchii dar confera rezistenta cu mainile in acelasi timp si mentine tmip de 2-3 minute in doua seturi. Exercitiul intareste linia interioara a taliei si muschii mainilor.

Ridica picioarele

Intinde-te pe jos. Pune mainile in spatele capului. Strange picioarele la piept si ridica picioarele. Fa 3 seturi a 12 repetitii.

Sus
Aseaza-te pe spate cu abdomenul si fesele incordate si indoaie picioarele. Ridica pelvisul apoi indreapta piciorul drept. Mentine in aer timp de 5 secunde apoi schimba piciorul. Fa doua seturi a 20 de repetitii.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ultimele articole